دکتر محمد ثابت

ساخت وبلاگ

انواع مراقبت های بعد از بوتاکس

بوتاکس یکی از روش های درمانی است که بیشتر جنبه زیبایی دارد و برای کاهش و از بین بردن چین و چروک های بدن مورد استفاده قرار می گیرد. بوتاکس از طریق فلج برخی عضلات منجر به از بین بردن چروک های بدن می شود. مکانیسم عملکرد بوتاکس از طریق شل کردن عضلات است. بوتاکس معمولا در مطب پزشک متخصص انجام شده و نیازی به بستری و یا بیهوشی ندارد. البته در برخی موارد و متناسب با خواست بیمار از بیهوشی موضعی هم ممکن است استفاده شود. تزریق بوتاکس یکی از روش هایی است که آگاهی از مراقبت بعد از تزریق بوتاکس از اهمیت بالایی برخوردار است. 

ترمیم بوتاکس | انواع بوتاکس

بوتاکس مو

بوتاکس مو از جدیدترین روش‌های درمانی است که برای برگرداندن شادابی و استحکام به مو‌هایی که در اثر فرآیند‌های شیمیایی، صاف کردن و سشوار کشیدن ضعیف شده‌اند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش درمانی موثر مو‌های آسیب دیده شما را دوباره شاداب خواهد کرد.

ترکیبات استفاده شده در روش درمانی بوتاکس مو که خاصیت جوان کنندگی دارد از آنتی اکسیدان‌های قوی، انواع پروتئین‌های لازم برای رشد مو از جمله پروتئین‌های ابریشم و گندم، روغن خاویار، امگا، انواع آمینواسیدها، ترکیبات کلاژن و ویتامین ۵ B تشکیل شده است.

محلول بوتاکس شکاف‌های بوجود آمده در ساقه موی آسیب دیده را پر کرده، پروتئین‌های از دست رفته را جبران کرده و رطوبت لازم را به مو‌ها خواهد رساند.

هم‌چنین نوک شکافته شده مو‌ها را ترمیم کرده، گره خوردگی و پیچ و تاب مو‌ها را کم کرده و شادابی و درخشانی خاصی به مو‌های شما خواهد بخشید. این ترکیب طبیعی ریشه‌ی مو‌ها را تقویت کرده و ظاهری نرم و درخشان را بدون کاهش حجم مو‌ها به آن‌ها می‌بخشد.

این روش درمانی در کل حدود ۱.۵ ساعت به طول می انجامد و تاثیر آن برای چند هفته متوالی پابرجا خواهد بود. 

 

بوتاکس پیشانی و چشم

یکی از مهم ترین و رایج ترین تزریقات بوتاکس برای رفع چین وچروک و خطوط عمیق بوتاکس پیشانی و دور چشم می باشد. با تزریق بوتاکس در این نواحی علاوه بر بهبود کامل چین و چروک های اطراف پیشانی و دورچشم خود تا حدی بسیار زیاد پوست شما جوان خواهد شد.

 

 بیشتر بدانید: ترمیم بوتاکس و انواع بوتاکس

 

دکتر محمد ثابت | دکتر متخصص جراحی زیبایی

دکتر محمد ثابت...
ما را در سایت دکتر محمد ثابت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : msabet msabet بازدید : 270 تاريخ : شنبه 10 اسفند 1398 ساعت: 19:30